fredag den 13. juni 2014

Madplan uge 25

Stadig Anti-inflammatorisk men forhåbentligt også økonomisk.
Vi talte om indkøb på arbejdet. Jeg var den eneste der handlede i Føtex, de andre syntes, det var for dyrt. De handlede i Brugsen, Netto, Lidl, Rema 1000 og Fakta. Denne gang gør jeg mine kollegaer kunsten efter og handler ind i Fakta. Madplanen tager udgangspunkt i Faktas tilbuds avis.


  • Lørdag: fejring af min fødselsdag. Har dog afbestilt nede i byen pga min ledbetændelse. Det er ikke sjovt at få vin-menu, når man ikke må drikke den :( ved ikke helt hvad vi så skal have.
  • Søndag: Club salat. Kylling, salat, bacon, karrydressing
  • Mandag: fiskefrikadeller med rugbrød.
  • Tirsdag: carbonarasauce med enten squash eller  pasta.
  • Onsdag: laks med mornaysauce og rodfrugter i ovnen.
  • Torsdag: kødsauce med pasta eller bønner.

Madpakke:
Kål, kål, kål
Mayo
Tun
Peberfrugt
Agurk
Bønnesalat med bønner fra urtekram

Ingen kommentarer: