søndag den 6. januar 2013

Sukkerfri - dag 04

Dagen bød på både en tur i Fitness World, Elgiganten og Bilka.

Jeg havde taget bananer med i tasken, så jeg ikke blev fristet af slikhylderne.

Brunch: æg og pølser og et æble.
Eftermiddagssnack: banan
Aftensmad: kalveruller i tomatsauce, med oliven og broccoli.
Aftensnack: dadelkugler


Jeg lavede dadelkugler i går og må indrømme, at de smager langt bedre en bagerens trøfler.
Da jeg købte dadlerne, sagde A, at dem skulle han ikke smage, de så mega ulækre ud. Jeg har det lidt på samme måde når jeg ser på dem. Men efter at dadlerne blev blendet med nødder og mandler, blandet med kakao og rullet i kokos, ja så smager de fantastisk.

Jeg sagde til A, at jeg havde lavet havregrynskugler. Først da han havde spist 4, og tilmed sagt, at det var de bedste havregrynskugler, han nogensinde havde smagt, fortalte jeg, at de ikke var lavet af gryn, smør og sukker.....
Han synes heldigvis stadig at det er de bedste han nogensinde har smagt.



Ingen kommentarer: