lørdag den 5. januar 2013

Madplan uge 2

Hmmm det er svært at finde på, når man stadig ikke har ovn, og når jeg helt vil undgå hvede, kartofler, ris og sukker. Så madplanen kommer til at ligne sidste uges.



  • Lørdag: kalveschnitzler i tomatsauce. Drengene får ris, jeg får kål.
  • Søndag: Grydestegt kylling med sauce. Drengene får kartofler og broccoli og jeg får kål og broccoli.
  • Mandag: fiskedag. Hvis han har makrel er det fedt. Forestiller mig noge makrel og squash/tomat salat.
  • Tirsdag: Boller i karry. Drengene får ris og blomkål. Jeg får kun blomkål.
  • Onsdag: cremet grøntsagssuppe ( tomat, gulerod, selleri og bouillon)
  • Torsdag: kødsauce med gulerødder og squash. Drengene får fuldkornspasta og jeg får squash.
  • Fredag: mindste mand får pizza og vi voksne tager endnu en omgang falafel med fetacreme, gulerødder og raita.



Glæder mig til at prøve endnu en uge.

Ingen kommentarer: