fredag den 27. december 2013

Madplan uge 1

Juhuuu jeg glæder mig. Efter en måned i sukkerhelvede med dertil hørende hvede-oppustet-mave og halsbrænd går vi snart ind i 2014 og vi starter forfra med LCHF. Troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg glæder mig til at fylde maven med mad der gør mig glad. Sukker og hvede giver mig humørsvingninger  og jeg føler konstant jeg er sulten. Hele tiden er jeg tænker jeg på hvornår jeg får mit næste fix.


  • Lørdag: kalv med tzatziki og peberfrugt.
  • Søndag: laks i osteskjul
  • Mandag: caesarsalat
  • Tirsdag: det er nytårsaften og vi spiser sushi og til dessert ostelagkage.
  • Onsdag: lchf lasagne
  • Torsdag: blomkålssuppe med bacon
  • Fredag: pizza.
Madpakker:
  • Mandag: laks i æggerulle med smøreost og avokado.
  • Torsdag: lchf-lasagne.
  • Fredag: fladbrød med spegepølse, smøreost og avokado.
Snack:
Knækbrød med ost
Vafler med flødeskum
Dadelkugler
Kokosdrømme 

Ingen kommentarer: