lørdag den 23. april 2011

Madplan uge 17

  • Lørdag: Påskekaffebord = ingen aftensmad
  • Søndag: Poulet au Yaourt = kylling i yoghurt
  • Mandag: Boulettes chorizo bacon et dattes = Kødboller med chorizo og dadler pakket ind i bacon og bagt/kogt i tomatsauce. Serveres med et godt brød. (og lidt humus og grønsagssticks)
  • Tirsdag: Hvid fisk på bund af broccoli
  • Onsdag: Chou farci - Kålblade med fyld af lam, ris, krydderier og persille.
  • Torsdag: Pasta med kødsauce - drengene er til fodbold og har brug for energi.
  • Fredag: Pizza

I september 2010 købte jeg ELLE à table i Charles de Gaulle lufthavnen. Da jeg kom hjem, lagde jeg bladet hen i den store stak af madblade der pryder mit stuegulv og glemte alt om det. Lige indtil i går....
Til denne uges madplan har jeg hente fransk inspiration fra blad No 72

Ingen kommentarer: